Barcelona | Acto público y reivindicación trabajo decente y sueldo digno

7 octubre >> 17:00 a 19:00

Plataforma Església pel Treball Decent (Càritas diocesana de Barcelona, Cristianisme i Justícia, Justícia i Pau, Secretariat diocesà de Pastoral Obrera (JOC, MIJAC, ACO, GOAC), Delegació diocesana de Pastoral Social, ASCA-Acció Solidaria Contra l’Atur, Mans Unides, SEDASE-Seminari Doctrina i Acció Social de l’Església, URC-Unió de Religiosos i Religioses de Catalunya, Secretariat diocesà de Missions) convoca un acto público reivindicativo en la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, el 7 de octubre, a las 17 hrs.

7 octubre
Etiquetas del Evento: